Analiza
Na początku starannie analizujemy otrzymany od klienta brief. Diagnozujemy stan marki w kontekście konkurencyjnego otoczenia, oczekiwań konsumentów, dotychczasowej komunikacji oraz pożądanego efektu planowanych działań.
Doprecyzowanie
Po przeanalizowaniu zadania i uzyskaniu od klienta ewentualnych dodatkowych wskazówek, przygotowujemy wewnętrzny brief kreatywny, który przedkładamy klientowi do zaakceptowania. Dzięki temu mamy pewność, że kierunek naszej pracy jest zbieżny z oczekiwaniami.
Kreacja
Wierzymy w moc rozmowy i naszą kreatywność. Mariaż tych dwóch czynników to gwarancja sukcesu i zadowolenia klienta. Zawsze staramy się też o świeże spojrzenie i oryginalne pomysły. Tylko takie mają szansę zaistnieć i być zauważone przez konsumentów.
Realizacje
Weryfikacja
Niezwykle istotnym momentem jest ocena trafności stworzonego projektu. Robimy to poprzez drobiazgowe sprawdzenie, czy projekty realizują ustalone z klientem założenia.
Prezentacja
Wybrane i zweryfikowane projekty prezentujemy klientowi. Staramy się, aby prezentowane rozwiązania były jak najbliższe ostatecznej formie. Takie podejście nie tylko ułatwia klientowi wybór, ale także znacząco skraca czas realizacji.
Akceptacja
Akceptacja klienta jest dla nas niezbędna. Będziemy tak długo pracować nad projektem, aż klient będzie z niego dumny.
Realizacje
Realizacja
Zawsze korzystamy z ofert sprawdzonych podwykonawców. Wyłącznie takich, których możemy z czystym sumieniem polecić. Nasze doświadczenie i znajomość rynku pomoże uzyskać najlepszą jakość przy najkorzystniejszej cenie.
Analiza Efektywności
Realizacja projektu to nie koniec współpracy z klientem. Niezwykle cenną informacją jest dla nas ocena efektywności podjętych działań. Wskazuje ona kierunek przy kolejnych projektach oraz pozwala na zbudowanie trwałej relacji z klientem.
Realizacje